ΕλλάδαΘεσσαλονίκη: Οδηγοί λαμβάνουν ραβασάκια για κλήσεις έπειτα από 20 χρόνια.

Ειδοποιητήρια για κλήσεις που είχε κόψει η Δημοτική Αστυνομία πριν από περίπου 20 χρόνια και οι οποίες αφορούσαν σε παράνομο παρκάρισμα, αλλά και σε άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, έλαβαν το τελευταίο διάστημα δημότες της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για κλήσεις παρελθόντων ετών, του 2001, του 2002 και μεταγενέστερα, που δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά και τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου. «Δικαίως οι πολίτες διαμαρτύρονται για τις κλήσεις παρελθόντων ετών, όμως είναι...
2799762


Ειδοποιητήρια για κλήσεις που είχε κόψει η Δημοτική Αστυνομία πριν από περίπου 20 χρόνια και οι οποίες αφορούσαν σε παράνομο παρκάρισμα, αλλά και σε άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, έλαβαν το τελευταίο διάστημα δημότες της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για κλήσεις παρελθόντων ετών, του 2001, του 2002 και μεταγενέστερα, που δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά και τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου.

«Δικαίως οι πολίτες διαμαρτύρονται για τις κλήσεις παρελθόντων ετών, όμως είναι αυστηρές οι συστάσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο προς τους δήμους. Οι κλήσεις δεν παραγράφονται εάν δεν παρέλθει εικοσαετία» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Κούπκας.

«Είναι ένα τεράστιο αγκάθι. Όταν ο πολίτης λαμβάνει κλήση του 2001 ή του 2002, είναι δείγμα κακής διοίκησης. Δεν είναι, όμως, στο χέρι μας να πούμε ‘ξεχάστε τες’ ή ‘πετάξτε τες’. Δεν μπορούμε ως δήμος να διαγράψουμε κλήσεις, καθώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι αυστηρό» πρόσθεσε ο κ. Κούπκας.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών, έχει δοθεί εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου να αποστέλλονται οι κλήσεις που έχουν κοπεί την τελευταία πενταετία προκειμένου να ενημερώνονται οι οδηγοί και να τακτοποιούν τις οφειλές τους.

Παράλληλα, ο κ. Κούπκας ανέφερε πως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 θα δημιουργηθεί στον Δήμο Θεσσαλονίκης η «ηλεκτρονική ταυτότητα οφειλέτη». Πρόκειται για μια ενιαία συγκεντρωτική ηλεκτρονική καρτέλα που θα δίνει τη δυνατότητα τόσο στους δημότες όσο και στις υπηρεσίες του δήμου να γνωρίζουν τις συνολικές οφειλές και από πού προέρχονται.

Τέλος, στους στόχους της αντιδημαρχίας είναι η άμεση εγκατάσταση του ηλεκτρονικού POS ώστε να μπορούν να τακτοποιούνται οι οφειλές ηλεκτρονικά, καθ’ όλητη διάρκεια του 24ώρου, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των πολιτών στο δημαρχείο και στις δημοτικές κοινότητες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Copyright 2020

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.