ΓυναίκαΣημάδια καθημερινής κόπωσης στο σώμα μου. Ιδού γιατί.

Τα σημάδια κούρασης και εξάντλησης ιδιαίτερα μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά είναι συνηθισμένα και αναμενόμενα. Όταν όμως νιώθεις τον οργανισμό σου να ατονεί καθημερινά, να δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από το κρεβάτι σου και να αισθάνεσαι μια διαρκή εξάντληση, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να το ελέγξεις άμεσα. Το πιο πιθανό είναι να λείπει από τον οργανισμό σου η βιταμίνη 12 , η οποία είναι απαραίτητη, καθώς κρατάει σε υγιή επίπεδα...

Τα σημάδια κούρασης και εξάντλησης ιδιαίτερα μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά είναι συνηθισμένα και αναμενόμενα. Όταν όμως νιώθεις τον οργανισμό σου να ατονεί καθημερινά, να δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από το κρεβάτι σου και να αισθάνεσαι μια διαρκή εξάντληση, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να το ελέγξεις άμεσα. Το πιο πιθανό είναι να λείπει από τον οργανισμό σου η βιταμίνη 12 , η οποία είναι απαραίτητη, καθώς κρατάει σε υγιή επίπεδα τα ερυθρά αιμοσφαίρια, την ενέργεια και την συναισθηματική ευεξία που χρειάζεται το σώμα σου. Όσο μεγαλώνει κανείς, τόσο η ικανότητα του σώματος να απορροφήσει τη βιταμίνη 12 μειώνεται.

Αν έχεις κάποιο από τα συμπτώματα, καλό είναι να συμβουλευτείς το γιατρό σου , ο οποίος με μια εξέταση αίματος μπορεί να ελέγξει τα επίπεδα των θρεπτικών ουσιών στον οργανισμό σου και να σου συστήσει την κατάλληλη θεραπεία.

Και φυσικά ας μην ξεχνάμε πως η βιταμίνη 12 βρίσκεται σε τροφές ζωικής προέλευσης όπως το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια και θαλασσινά, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, οπότε καλό είναι να εφοδιάζουμε τον οργανισμό μας με τα παραπάνω τρόφιμα ώστε να λαμβάνουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε.

Copyright 2020

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.