Hot NewsΓυναίκα8 τροφές που πρέπει να τρώτε μετά τα 40 για να παραμείνετε αδύνατες.

Πολλές γυναίκες προσπαθούν να χάσουν κιλά και να παραμείνουν αδύνατες. Ωστόσο, δεν το καταφέρνουν, διότι δεν τρέφονται σωστά και αυτό δεν οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα. 1. Γκρέιπφρουτ: Τροφή για να κάψετε λίπος. Έρευνα αναφέρει πως η καθημερινή κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ οδηγεί στην απώλεια βάρους 4,5 κιλών εντός 12 εβδομάδων. 2. Ξηροί καρποί: Τα αμύγδαλα, τα κάσιους, τα καρύδια και τα φιστίκια Αιγίνης είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Επίσης είναι πηγή φυτικών ινών, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε, μαγνησίου...

Πολλές γυναίκες προσπαθούν να χάσουν κιλά και να παραμείνουν αδύνατες. Ωστόσο, δεν το καταφέρνουν, διότι δεν τρέφονται σωστά και αυτό δεν οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα.


1. Γκρέιπφρουτ: Τροφή για να κάψετε λίπος. Έρευνα αναφέρει πως η καθημερινή κατανάλωση μισού γκρέιπφρουτ οδηγεί στην απώλεια βάρους 4,5 κιλών εντός 12 εβδομάδων.

2. Ξηροί καρποί: Τα αμύγδαλα, τα κάσιους, τα καρύδια και τα φιστίκια Αιγίνης είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Επίσης είναι πηγή φυτικών ινών, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνης Ε, μαγνησίου και φωτοχημικών. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας.

3. Πεπόνι: Προσφέρει φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και C, κάλιο. Μια κούπα αντιστοιχεί σε 49 θερμίδες. Πρόκειται για μία από τις κορυφαίες τροφές καύσης λίπους.

4. Σολoμός: Βοηθά στην απώλεια λίπους από την περιοχή της κοιλιάς, διατηρεί την υγεία των οστών. Παράλληλα, ελαττώνει τον κίνδυνο καταγμάτων.

5. Μαύρη Σοκολάτα: Σε μικρές ποσότητες αδυνατίζει. Αυτό, διότι περιέχει καφεΐνη και κατεχίνη. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός ενεργοποιεί τον μεταβολισμό.

6. Πράσινα Φασόλια: Το ένα φλιτζάνι αντιστοιχεί σε 45 θερμίδες. Έχει πλούσια θρεπτικά συσστατικά (σ.σ. βιταμίνη C, Α, Κ, μαγγάνιο, κάλιο, φυλλικό οξύ, σίδηρο).

7. Τσίλι: Περιέχει καψαϊκίνη, το οποίο ως υλικό βοηθά τον μεταβολισμό. Η κατανάλωσή της αυξάνει τη θερμοκρασία από το σώμα, αλλά και το μεταβολισμό. Το σώμα καίει περισσότερες θερμίδες, ενώ μειώνει και την όρεξη.

8. Πολύχρωμες πιπεριές: Πλούσιες σε βιταμίνη C και Α. Βοηθούν στην πρόληψη και τη μείωση των συμπτωμάτων αρκετών ασθενειών.

Enimerotiko.gr

Copyright 2019

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.