ΓυναίκαTρόποι αποκατάστασης των διατροφικών ελλείψεων στον οργανισμό μας.

Συχνά κοιτώντας το πρόσωπο μας στον καθρέφτη, διαπιστώνουμε ότι η όψη της επιδερμίδας μας είναι κάποιες φορές ξηρή και θαμπή και άλλοτε χλωμή και ταλαιπωρημένη. Σε αυτές τις περιπτώσεις προφανώς υπάρχει κάποια βιταμίνη ή κάποιο πολύτιμο μέταλλο που απουσιάζει από τον οργανισμό σας. Πρέπει λοιπόν αν παρατηρήσετε τα παρακάτω σημάδια, να δώσετε την δέουσα προσοχή , ώστε να αποκατασταθεί και να εξισορροπηθεί η υγεία του δέρματος σας. Αν λοιπόν εμφανίσετε ρυτίδες και πόδι χήνας στο πρόσωπο σας, αυτό σημαίνει πως ο οργανισμό σας χρειάζεται επειγόντως βιταμίνη Β12 η οποία είναι υπεύθυνη για την υγεία του δέρματος και των ματιών. Το ξηρό δέρμα είναι αποτέλεσεμα έλλειψης βιταμίνης Α, την οποία μπορείτε να αποθηκεύσετε στον οργανισμό σας μέσω του τυριού , της γλυκοπατάτας και του συκωτιού. Παραπονιέστε για αδύναμα μαλλιά; Η λύση είναι μία.. φουλ βιταμίνη C , την οποία βρίσκετε άφθονη στις φράουλες, τα εσπεριδοειδή και το ακτινίδιο.

Όταν απουσιάζει ο ψευδάργυρος από τον οργανισμό σας, τότε σίγουρα το δέρμα σας θα είναι κόκκινο και ερεθισμένο, ίσως και με ακμή. Πηγές προμήθειας ψευδαργύρου θα βρείτε στο κόκκινο κρέας, στο γιαούρτι και στα ρεβίθια. Τέλος τα σκασμένα χείλη, δηλώνουν φανερά την απουσία της βιταμίνης Β6, την οποία θα ανακαλύψετε στις πατάτες και τα δημητριακά, οι οποίοι είναι σύμμαχοι στην προσπάθεια σας να ενισχύσετε την ελαστικότητα του δέρματος σας.

Μαρία Κοντογιάννη

Copyright 2020

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.