Ένα υπέροχο ταξίδι στην Αργιθέα με το Σύλλογο Αργιθεατών Τρικάλων.

Στις 24-11-2019 ο Σύλλογος Αργιθεατών Τρικάλων με ένα κατάμεστο λεωφορείο, με Ι.Χ  αυτοκίνητα και με αξιόλογη παρέα ξεκίνησε πρωί-πρωί για τα ιερά χώματα της ιδιαίτερης πατρίδας μας  της Αργιθέας, με προορισμό τη Μονή της ‘’Παναγίας Κατουσιώτισσας’’ για να προσκυνήσουμε.

Φτάνοντας στον τύμπανο κάναμε μια στάση, απολαμβάνοντας  την καθαρή βουνήσια ατμόσφαιρα. Ομίχλη παντού λες και βρισκόμασταν μέσα στα σύννεφα. Αφού διαβήκαμε το κατώφλι της Αργιθέας όλα άλλαξαν μέσα μας,γιατί βρεθήκαμε στα πάτρια εδάφη μας αναπολώντας τις  αναμνήσεις μας στη γενέτειρά μας και συγκινηθήκαμε.

Όλα ήταν έτοιμα για την υποδοχή μας από τον Δήμαρχο Αργιθέας  κ. Ανδρέα Στεργίου, ο δρόμος ήταν πεντακάθαρος,κανένα απολύτως πρόβλημα.Μας υποδέχτηκε και μας συνόδευσε στο Μοναστήρι ο καθηγητής και Δημοτικός Σύμβουλος κ Κώστας Γραμμένος

Θα ήταν όμως παράλειψή μας  και να μην αναφερθούμε και στον τέως Δήμαρχο Αργιθέας τον Χρήστο  Καναβό. Ένας άνθρωπος που είναι παρόν και στα δύσκολα και στα εύκολα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η Μονή Κατουσίου είναι κτισμένη σε μια βραχώδη πλαγιά,είναι ένας σταθμός,ένας φάρος, ένα λιμάνι πνευματικό  που προσφέρει στον διψασμένο πνευματικό επισκέπτη την τροφή που θα τον χορτάσει.

Φτάνοντας στο Μοναστήρι

Παρακολουθήσαμε την Θεία λειτουργία από τον πατέρα Αντώνιο Ζουμπουρλή,,κοινωνήσαμε και στο τέλος έγινε παράκληση με αρτοκλασία. Οι κυρίες είχαν ετοιμάσει τους καφέδες στο αρχονταρίκι με πολλά σπιτικά εδέσματα.

Στη συνέχεια γευτήκαμε νηστήσιμο πεντανόστημο  φαγητό με άφθονο κρασάκι ,πίτες διαφόρων ειδών και παραδοσιακά γλυκίσματα.

Αφού ξεναγηθήκαμε στα πικοίλα μοναστηριακά κτίσματα , από τον συνταξιούχο δάσκαλο και επίτροπο Γεώργιο Κωτή , απολαύσαμε το φθινοπωρινό γύρω τοπίο με τα πορτοκαλοκίτρινα φύλλα των δένδρων.

Στη συνέχεια αποχαιρετώντας τη Μονή και τη γερόντισσα Ελευθερία το φύλακά της πήραμε το δρόμο της επιστροφής με μια στάση στο Εκκλησιαστικό Μουσείο Ανθηρού που εκτίθενται τα ξυλόγλυπτα τέμπλα των Μονών.

Ευχαριστώ όλους τους εκδρομείς που μας χάρισαν μια όμορφη Κυριακή, χαρά και ξεγνασιά, τις κυρίες με τα πλούσια σπιτικά εδέσματα,τον κύριο  Ευθυμίου τον οδηγό με τα πλούσια ανέκδοτά του.

Συνεχίσαμε το ταξίδι μας ευχαριστημένοι μεν, συγκινημένοι δε γιατί αφήσαμε πίσω την Αργιθέα μας.Κάναμε ακόμη μια στάση για τον απογευατινό μας καφέ στο ξενοδοχείο ‘’muzaki pallas’’με την άριστη εξυπερέτηση

Θερμά συγχαρητήρια σ’όλους τους ακούραστους εργάτες της προσφοράς και  στα μέλη του Δ.Σ του Συλλόγου για την καλή οργάνωση της εκδρομής

Τους εκδρομείς συνόδευσαν η Πρόεδρος και  η υπεύθυνη εκδηλώσεων κ. Γεωργία Σβεντζούρη

Η επόμενη εκδήλωση του Συλλόγου είναι ο ετήσιος χορός μας που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Ιανουαρίου 2020  στο κέντρο’’ΠΥΛΗΣ ΜΕΓΑΡΟ’’