«Οι έξυπνες πόλεις χρειάζονται έξυπνα σχολεία»

«Οι έξυπνες πόλεις χρειάζονται έξυπνα σχολεία»

Τα σχολεία και το εκπαιδευτικό σύστημα της νέας εποχής όταν μιλάμε για  Έξυπνες Πόλεις θα πρέπει να διαθέτουν υποδομή με διαμεσολάβηση λογισμικού υψηλής κωδικοποίησης και βασισμένη σε δεδομένα, όπου οι μαθητές θα μαθαίνουν συνδυάζοντας την διδασκαλία με τα ψηφιακά μέσα. Η ύπαρξη «Έξυπνων Πόλεων» σε διάφορα σημεία του πλανήτη σημαίνει και επίδραση στις σχολικές μονάδες της περιοχής τους. Εκπαιδευτικοί και μαθητές με την βοήθεια τεχνολογικά προηγμένων προγραμμάτων ανοίγουν το δρόμο για το μέλλον της εκπαίδευσης. Ένα δρόμο που η τεχνολογία θα αποτελεί μέσο για τον εκπαιδευτικό να φέρει τον μαθητή πιο κοντά στην βιωματική μάθηση. Επ’ ουδενί η τεχνολογία δε θα πρέπει να αποτελεί αυτοσκοπός. Η εκπαίδευση είναι η ραχοκοκαλιά της ανάπτυξης. Έτσι, με την εισαγωγή έξυπνων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, οι έξυπνοι πολίτες μπορούν να εκπαιδεύουν και να εκπαιδεύονται. Οι μαθητές θα μπορούσαν επίσης να λάβουν μάθηση πέρα ​​από τη γνώση της τάξης και να γνωρίσουν καλύτερα τον κόσμο.

Επιπλέον, με την προηγμένη τεχνολογία που θα μπορούσε να εφαρμόζεται στα σχολεία, θα ήταν επίσης εύκολο να αξιολογηθεί κάθε μαθητής. Αυτό θα βοηθήσει τους πιο αδύναμους μαθητές  χωρίς να παρεμποδίσει αυτούς που έχουν δυνατότητες, δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε κάθε μαθητή. Θα ενισχυθεί περαιτέρω η διαμόρφωση των μαθητών ως ενεργών πολιτών.

Έτσι, οι αλλαγές που θα επέλθουν στα σχολεία μιας έξυπνης πόλης είναι:

  • Συνεχής ροή γνώσης και μάθησης σε πραγματικό χρόνο, με σεβασμό στον κόσμο.

• Οι μαθητές θα είναι σε θέση να πειραματιστούν, να αναλύσουν και να  εφαρμόσουν αυτά που μαθαίνουν.

• Βοηθώντας κάθε μαθητή και δίνοντάς του ίσες ευκαιρίες για απόδοση.

• Εμπνέοντας τους μαθητές να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της κοινωνίας τους.

Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη μιας κοινωνίας, καθώς συμβάλλουν στη δημιουργία ενός μέλλοντος για τον κόσμο. Η ποιότητα της εκπαίδευσης και των εγκαταστάσεων που λαμβάνουν οι μαθητές καθορίζει την ποιότητα των πολιτών που αναδεικνύονται. Είναι ηθικό καθήκον να τους παρέχουμε τις καλύτερες εγκαταστάσεις και να εφαρμόζουμε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.

Επομένως κάθε έξυπνη πόλη ή κάθε έξυπνη χώρα θα πρέπει να στηρίξει το έμψυχο υλικό της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικούς και μαθητές) με τέτοιο τρόπο ούτως ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες τις νέας εποχής. Παράλληλα να ενισχύσει με νέες τεχνολογίες τα σχολεία ουσιαστικά και συνολικά, με σχέδιο το οποίο θα καλύψει τις συνολικές τους ανάγκες. Όλα τα δημόσια σχολεία θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε χρηματοδότηση που θα ταιριάζει με τις προκλήσεις τους και εγκαταστάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

                                                                               Παναγιώτα Μανταλιά Μουρκάκη, MSc

                                                                   Υποψήφια Διδάκτωρ ΗΜΜΥ Πελοποννήσου

                   Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με «Συμμαχία Υπερ των Πολιτών»

Copyright 2024

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.

Μέλος του eMedia