ΠρωτοσέλιδοΤρίκαλαΟ διαχωρισμός των πελατών έκανε τα νεύρα του Νικόλα κρόσσια

Ακόμα δεν μπορεί να χωνέψει ο πρόεδρος του Σωματείου Εστιατορίων – fast food Ν. Τρικάλων Νίκος Παπαευθυμίου τον διαχωρισμό των πελατών στο πλαίσιο των διευκολύνσεων που παρέχει η κυβέρνηση στους εμβολιασμένους. Όπως ανακοινώθηκε από 15 Ιουλίου οι χώροι θα διακρίνονται σε «αμιγείς», όπου πρόσβαση θα έχουν μόνο οι πλήρως εμβολιασμένοι και σε «μεικτούς», όπου θα μπορούν να παρευρεθούν και οι ανεμβολίαστοι επιδεικνύοντας αρνητικό τεστ κορωνοϊού. Αυτό όμως που εξοργίζει τους επαγγελματίες είναι οτι καλούνται να επιλέξουν αν θα χαρακτηριστούν ως αμιγής χώρος ή μεικτός και να το δηλώσουν στην ειδική πλατφόρμα και το χειρότερο να ελέγχουν στην είσοδο ποιοι έχουν κάνει rapid test ή ποιοι έχουν εμβολιαστεί.

Δηλωτική της οργής και του πανικού που υπάρχει στους επιχειρηματίες της εστίασης η τοποθέτηση του Νίκου Παπαευθυμίου στο trikalafocus:

«Είναι εξωπραγματικό, δεν έχει λογική η απόφαση αυτή. Εμείς περιμέναμε πιο θετικά μέτρα αλλά αποδεικνύεται ότι οι εξαγγελλίες είναι προς την αρνητική κατεύθυνση. Είναι ξεκάθαρο πως δεν μας βρίσκει σύμφωνους ο διαχωρισμός των πελατών καθώς θα δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα και συν τοις άλλοις δεν έχουμε το δικαίωμα να ελέγχουμε στους μεικτούς χώρους των καταστημάτων εστίασης ποιοι έχουν κάνει rapid test ή ποιοι έχουν εμβολιαστεί» 

Copyright 2021

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.