Αγοραστός: «Ολοκληρώνουμε το δρόμο Τρίκαλα – Πύλη, δίνουμε ασφαλή πρόσβαση» (βίντεο)

«Υπογράψαμε χθες ενα μεγάλο έργο, την ολοκλήρωση του δρόμου Τρίκαλα – Πύλη προϋπολογισμού 23 εκατ.ευρώ, δίνοντας ασφαλή προσβασισμότητα των ανθρώπινων κοινοτήτων και των επιχειρήσεων της περιοχής, όπως και προς την έξοδο του Ε-65, καθώς και προς τους τουριστικούς προορισμούς των Τρικάλων και της Πύλης» τόνισε χθές από τα Τρίκαλα ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός με αφορμή την έναρξη της κατασκευής του οδικού τμήματος από την Περιφερειακή Τρικάλων έως τη Γέφυρα Καραβόπορου.

Το έργο
Το συνολικό μήκος της νέας οδικής αρτηρίας, από τον ισόπεδο κόμβο με την Περιφερειακή οδό Τρικάλων έως και τον ισόπεδο κόμβο προς Δροσερό είναι 1,3 χιλιόμετρα και το μήκος του παράπλευρου οδικού δικτύου, διπλής κατεύθυνσης, είναι 2,35 χιλιόμετρα (δεξιά και αριστερά της αρτηρίας).
Συγκεκριμένα το έργο περιλαμβάνει:

• την κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 1,3km περίπου. Στην κύρια αρτηρία εφαρμόζεται διατομή β4ν* με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50m και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 17,00m, ενώ το πλάτος καταστρώματος προκύπτει μεγαλύτερο ή ίσο των 20,00m αναλόγως των πλευρικών κατασκευών.
•την κατασκευή γέφυρας Πηνειού στη ΧΘ : 1+300,46 ,μήκους 143,50m πέντε ανοιγμάτων (16,2 m +3×33,70m+26,20 m). Γέφυρα για την διέλευση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της αρτηρίας.
• την κατασκευή σύμμικτης γέφυρας Πηνειού στη ΧΘ : 1+300,46 ,μήκους 101,10m τριών ανοιγμάτων (55m+33m+55m ). Γέφυρα για την διέλευση παράπλευρου της αρτηρίας .
•την κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,35km και κατασκευή παράπλευρου δικτύου αριστερά κατά την φορά χιλιομέτρησης μήκους 1,00km περίπου. Οι παράπλευροι οδοί θα έχoυν διατομή ε2 με μία (1) λωρίδα κυκλοφορίας, πλάτους 3,00 ανά κατεύθυνση και συνολικό πλάτος οδοστρώματος 6,50m
•την κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβοπόρου (μορφής «σταυρού»).
•την προσαρμογή της αρτηρίας στους υφιστάμενους κόμβους με κατάλληλη διαμόρφωσή τους (διεύρυνσή τους) για την εξασφάλιση της ορθής λειτουργίας της κυκλοφορίας.


Οφέλη
Με την κατασκευή του έργου επιλύονται αρκετά προβλήματα της περιοχής και συγκεκριμένα:
-Ολοκλήρωση του τμήματος της Ε.Ο 30 από τον περιφερειακό δακτύλιο Τρικάλων έως την παράκαμψη της Πύλης .
-Με την κατασκευή παράπλευρων οδών διπλής κατεύθυνσης εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών.
-Η Βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού, λόγω της τήρησης των προδιαγραφών των ισχυουσών ΟΜΟΕ, των επιλεγμένων διατομών του έργου και των Σ.Α.Ο. εξασφαλίζει την οδική ασφάλεια
-Η νέα γέφυρα Πηνειού θα εξυπηρετεί και τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας της Ε.Ο, ενώ η υφιστάμενη γέφυρα θα αντικατασταθεί με νέα για να εξυπηρετήσει τη Βόρεια παράπλευρη οδό, η χάραξη της οποίας συνεχίζεται μέχρι τον κόμβο Δροσερού, όπου συνδέεται με την αντίστοιχη παράπλευρη οδό του επόμενου τμήματος της Ε.30
-Με την ολοκλήρωση κατασκευής του εν λόγω οδικού τμήματος θα εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής σύνδεση των πόλεων Τρικάλων και Πύλης και τουριστικών περιοχών ορεινών όγκων.
-Σε κάθε περίπτωση μετά την ολοκλήρωση του έργου αναμένεται μείωση της χρονοαπόστασης, αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων, μείωση του κόστους μεταφοράς, προστασία του περιβάλλοντος με τη μείωση των καυσαερίων, σύνδεση των παραγωγικών και τουριστικών κέντρων με το διεθνές δίκτυο μεταφορών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη υφιστάμενων και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων παραγωγικών τομέων.

Copyright 2024

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.

Μέλος του eMedia