Ο “Foxx” στις Ελβετικές Άλπεις με… κοντομάνικο! [εικόνες]

Πρώτη μέρα προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης.

Φωτογραφία από τον σταθμό του τρένου !

Συνεχίζουμε την βόλτα στα στενά της Ζυρίχης.

Ο ποταμός Ρήνος με φόντο την εκκλησία Grossmunsten.

η εκκλησία Grossmunsten

Το βράδυ μετά από πολύ γύρισμα στα στενά γυρνάμε στον σταθμό των τρένων με προορισμό την πρωτεύουσα της Ελβετίας την Βέρνη.

Άποψη του σταθμού το βράδυ.

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε το απόγευμα για τον λόφο της πόλης με όνομα Gurten. Απογευματινή ώρα για να είναι καθαρή η ατμόσφαιρα για να δούμε το ηλιοβασίλεμα με φόντο τις μαγευτικές Άλπεις. Το πάρκο φιλοξενεί και άγρια ζώα όπως ελαφάκια και αλεπούδες

Την επόμενη μέρα ξεκίνησα νωρίς για ένα μεγάλο περίπτερο των 20 χιλιομέτρων για εξερευνήσουμε την μεσαιωνική πόλη της Βέρνης. Με σπίτια που είχαν χτιστεί από το 1700 και μετά αντικρίζουμε μια πολύ καλά διατηρημένη παλιά πόλη που τα σπίτια φαίνονται τόσο διατηρημένα σωστά που σε μεταφέρουν πίσω στον χρόνο.

Συνεχίζουμε το ταξίδι την επόμενη μέρα στις Αλπεις, καθώς με μεγάλη τύχη όλες τις μέρες είχαμε καλοκαιρία. Με πρώτη στάση στο ιντερλακεν. Μια πόλη που χωρίζει δυο λίμνες μεταξύ τους , με τα νερά που λιώνουν από τα χιόνια των Άλπεων , βρίσκεται στους πρόποδες των βουνών και χαρακτηρίζει την είσοδο προς τις Άλπεις.

Αλλάζουμε γραμμή και ξεκινάμε για τις Άλπεις (Φωτογραφίες κατά την διαδρομή προς τις πρώτες κορυφές)

Σε σημείο 2070μ φτάνουμε στα σαλέ όπου θα κάνουμε και την στάση μας για ξεκούραση πίνοντας καφέ απολαμβάνοντας τον ήλιο με θέα τις κορυφές των Άλπεων που το ύψος τους φτάνει στα 3700μ! Φεύγοντας έχουμε την επιλογή να πάρουμε ένα τρένο το οποίο θα μας κάνει τον κύκλο κάτω από τος κορυφές και σταματάει στο χωριό Grindelwald.

Γυρίζουμε το βράδυ στην Βέρνη για μια χαλαρή βόλτα αντικρίζοντας μια παραμυθένια πόλη μαγευτική από τα παλιά κτήρια που παίζουν με τους φωτισμούς.