Συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία του “click away”

Το μερικό άνοιγμα της αγοράς εδώ και λίγες μέρες, βρίσκει καταναλωτές και επιχειρηματίες σε μια προσπάθεια να συνηθίσουν την νέα πραγματικότητα. Εντούτοις προβληματισμός επικρατεί στους καταστηματάρχες για το εάν η μέθοδος του “click away” θα καταφέρει να ευδοκιμήσει.

Μιλήσαμε με τον κ. Βαγγέλη Διβάνη, ιδιοκτήτη γνωστού καταστήματος ένδυσης στην πόλη μας, ο οποίος έκανε λόγο για νωχελική αγοραστική κίνηση, η οποία δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνη των προηγουμένων εορτών. Δήλωσε επίσης ότι πιο ευνοημένα αυτήν την περίοδο είναι τα καταστήματα που ήδη διέθεταν ιστοσελίδα, με αποτέλεσμα το καταναλωτικό κοινό να έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί και να επιλέξει μέσα από μια γκάμα προϊόντων, αυτά της αρεσκείας του.

Όσον αφορά το δικό του κατάστημα, λόγω έλλειψης ιστοσελίδας, σημείωσε ότι η προβολή των ενδυμάτων γίνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου και e-mail. Τέλος, δεν παρέλειψε να ενημερώσει το κοινό για προσφορές και κάποια εκπτωτικά είδη που τρέχουν αυτήν την περίοδο, παροτρύνοντας το να αδράξει την ευκαιρία.

Copyright 2024

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.

Μέλος του eMedia