Τρίκαλα: Επέστρεψαν οι μαθητές Α’ και Β΄Λυκείου και το Γυμνάσιο

Επέστρεψαν στα θρανία το πρωί της Δευτέρας οι μαθητές Α’ και Β΄Λυκείου και των Γυμνασίων μετά την καραντίνα για την αποτροπή εξάπλωσης του κορονοϊού.

Πρόκειται ουσιαστικά για το δεύτερο κύμα μαθητών που επέστρεψε στα σχολεία, καθώς στις 11 Μαΐου είχαν γυρίσει στις τάξεις οι μαθητές της Γ΄Λυκείου, με τα μαθήματα να γίνονται κάτω από συγκεκριμένες οδηγίες.

Οι δυο πρώτες ώρες θα αφιερωθούν στην ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνονται στα σχολεία κατά της πανδημίας, ενώ έγινε σύσταση στους μαθητές να μην καταστρέψουν τα φετινά σχολικά βιβλία τους, διότι θα τα χρειαστούν στην αρχή της επόμενης τάξης.

Το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνει οδηγίες για την εφαρμογή των μέτρων προφύλαξης και την διδασκαλία των μαθημάτων με διασφάλιση της προστασίας της υγείας μαθητών και καθηγητών και την διαχείριση και αντιμετώπιση τυχόν νέων κρουσμάτων κορωνοϊού που μπορεί να εμφανιστούν.

· Περιορισμός συνωστισμού και αποστάσεις μαθητών
· Απαγόρευση της συγκέντρωσης στον προαύλιο πριν την έναρξη των μαθημάτων
· Σχολικές αίθουσες με μεγιστοποίηση της απόστασης μαθητών: ένας ανά θρανίο, 15 μαθητές ανά σχολική αίθουσα
· Χωρισμός των τάξεων σε υποτμήματα των 15 ατόμων
· Απόσταση μαθητών 1.5 μέτρα μεταξύ τους
· Σταδιακή και με σειρά έξοδος των μαθητών στο προαύλιο
· Απαγόρευση παιχνιδιών με μπάλα
· Αποσυμφόρηση γραφείου καθηγητών

Ποια είνα τα μέτρα πρόληψης και προφύλαξης στα σχολεία

– Αντισηπτικά στο σχολείο, φυσικός εξαερισμός και καθαρισμός 2 φορές την ημέρα
– Διαφορετικά διαλείμματα και απαγόρευση λειτουργίας κυλικείων
– Προαιρετική χρήση μάσκας στην τάξη και στα μέσα μεταφοράς μαθητών
– Δυνατότητα μη προσμετρώμενης απουσίας για μαθητές που έχουν ειδικό λόγο (βάσει δήλωσης γονέα/κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου ευπαθούς ομάδας στο σπίτι όπως έχει οριστεί από την Επιτροπή, ή ατόμου που νοσεί)
– Ζωντανή παρακολούθηση μαθήματος εξ αποστάσεως για όσους μαθητές έχουν ειδικό λόγο απουσίας από το σχολείο
– Προαγωγικές και Απολυτήριες Εξετάσεις
– Μη διενέργεια προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων
– Έμφαση στην κάλυψη της ύλης (οδηγίες Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
– Αξιολόγηση βάσει βαθμών τετραμήνων

Copyright 2024

Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το περιεχόμενο της σελίδας καθώς και οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του εκδότη.
Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση περιεχομένου χωρίς έγγραφη άδεια.

Μέλος του eMedia