Όνειρο η εκδρομή στην Αλβανία – Με το Σύλλογο Αργιθεατών Τρικάλων

Όνειρο η εκδρομή στην Αλβανία

Με το Σύλλογο Αργιθεατών Τρικάλων

Η Αργιθέα είναι ένας τόπος μαγικός με απίστευτες φυσικές ομορφιές.

Είναι ο τόπος που μέσα από τη στέρηση  άνοιξαν οι δρόμοι της ξενιτειάς

Είναι απίστευτα παραδοσιακός τόπος ιδίως το καλοκαίρι ξαναζωντανεύουν τα χωριά από τη μία άκρη στην άλλη.

Αυτή την περιοχή εκπροσωπεί ο Σύλλογος Αργιθεατών Τρικάλων, προσφέροντας σημαντικό έργο στα πολιτιστικά δρώμενα στα Τρίκαλα και στην Αργιθέα. Σκοπός των εκδηλώσεων είναι να διατηρήσουμε και να διαδώσουμε την πλούσια ,μακρόχρονη λαϊκή μας ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Στις 25 και 26 Μαϊου 2024 ο Σύλλογος Αργιθεατών ταξίδεψε για την Αλβανία με ένα κατάμεστο λεωφορείο του Χρήστου Αντωνόπουλου.

Με ευχάριστη παρέα ξεκινήσαμε το πρωϊ του Σαββάτου με προορισμό

Τους Αγίους Σαράντα,Αργυρόκαστρο,Δερβιτσάνη,Βουθρωτό της

Αλβανίας

Ο καιρός σύμμαχός μας η πρώτη στάση για το πρωϊνό καφέ μας έγινε έξω από τα Γιάννενα. Φτάσαμε στον συνοριακό σταθμό της Κακαβιάς ,

Όλα  ήταν άψογα οργανωμένα από το Σύλλογο και το τουριστικό γραφείο. Μπαίνουμε στο χώρο της Αλβανίας πρώτη επίσκεψη είναι στο Δερβιτσάνη, όπου επισκεφθήκαμε τον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου . Στη συνέχεια φτάνουμε στο Αργυρόκαστρο προπύργιο της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ο  ξεναγός δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να μας ενημερώνει για να μάθουμε την ιστορία της πέτρινης πόλης και το κάστρο της.

Το Αργυρόκαστρο αποτελεί μνημείο Παγκόσμιας  Πολιτιστικής  Κληρο-

νομιάς της  UNESCO  και μαζί με τα αναρίθμητα σπίτια από πέτρα,

συνθέτουν ένα πλούσιο ‘’ψηφιδωτό’’ που μαρτυρεί την πλούσια κληρονομιά που άφησαν πίσω τους όσοι κατοίκησαν την περιοχή στο πέρασμα των αιώνων.

Τέλος συνεχίζουμε τη διαδρομή μας για να καταλήξουμε στους Αγίους Σαράντα και στο υπερ λουξ ξενοδοχείο μας.

Το βράδυ ετοιμάσαμε με ζωντανή ορχήστρα  διασκέδαση. Κέφι, χορός και ατέλειωτη διασκέδαση με κλαρίνο και Ελληνικά τραγούδια Αξέχαστη βραδιά.  Το πρωϊ αναχωρήσαμε μετά το πρωϊνό μας να επισκεφτούμε την αρχαία πόλη του Βουθρωτού. Ξενάγηση στο μοναδικό  αρχαιολογικό μνημείο όπου θα δούμε το θέατρο, το βαπτιστήρι, την αγορά και το Γυμνάσιο.

Τελειώνοντας την ξενάγηση πήραμε το δρόμο της επιστροφής φτάνουμε στα σύνορα Μαυροματίου και από εκεί στην Ηγουμενίτσα

Όπου γευτήκαμε το Μεσημεριανό φαγητό.

Συνεχίζουμε τη διαδρομή μας προς Τρίκαλα στα οποία φτάσαμε αργά το βράδυ .Ήταν μια υπέροχη εκδρομή, γίναμε όλοι μια οικογένεια με υπέροχους ανθρώπους εκδρομείς.  ΟΙ αργιθεάτισσες και οι φίλες τους δεν σταμάτησαν να μοιράζουν σπιτικά εδέσματα, λογιώ- λογιών πίτες, γλυκίσματα, κουλουράκια, λουκουμάκια ακόμη και ούζο.

Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες  Κωτή Τασούλα ,Τσόγκα Ασπασία, Νίστα Μάχη, Ντίνα Καρτσάνα, Ρίκα καλαμπαλίκη, Μαρία Κίτα, Ιουλία Λατσάρα, Έλλη Τσιρογιάννη, Παναγιώτα Κωτή και τον Ανδρέα Μπρέλλα.

Μέσα στο λεωφορείο το κλίμα ευχάριστο,όλοι μαζί τραγούδι, ανέκδοτα πολλά, χορό, δεν καταλάβαμε πως φτάσαμε στα Τρίκαλα

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εκδρομείς που μας χάρισαν ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο, τον άριστο οδηγό Χρήστο Αντωνόπουλο για την εξαιρετική και άψογη συνεργασία, τις εφημερίδες και όλα τα seite  για την προβολή της εκδρομής.

Μέσα από αυτή την εκδρομή γεννήθηκαν πολλές αξίες η φιλία,η ευγένεια, η αλήθεια, η συνεργασία, η ομαδικότητα και αυτές τις αξίες

πρέπει να τις κάνουμε πράξη στη ζωή μας.