Η εκδρομή μας στη Δυτική Μακεδονία.

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκδρομή του συλλόγου μας το διήμερο 10 και 11 Δεκέμβρη στη Δυτική Μακεδονία.

Πενήντα ταξιδιώτες ξεκινήσαμε το πρωί του Σαββάτου με πρώτη στάση έξω από τα Γρεβενά. Εκεί συναντήσαμε τα πούλμαν που κατέβαιναν από όλη την γύρω περιοχή για τον Μύλο των Ξωτικών στην πόλη μας. Φύγαμε τους είπαμε για να κάνουμε χώρο για σας.

Το ομιχλώδες γοητευτικό Νυμφαίο μας περίμενε για να περιηγηθούμε ανάμεσα στα πυργόσπιτά του, να επισπευτούμε το καταφύγιο με τις αρκούδες και να ενημερωθούμε στο κέντρο ενημέρωσης του “Αρκτούρου” για τη ζωή του άγριου θηλαστικού καθώς και για τις δράσεις της οργάνωσης.

Μετά το βιαστικό είναι αλήθεια μεσημεριανού κατηφορίσαμε για την περιοχή της Έδεσσας. Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας μας περίμενε πάνω στο δρόμο μας και μια αξιαγάπητη και προθυμότατη κυρία ανέλαβε να μας ξεναγήσει με περίσσιο κέφι στην πανίδα της περιοχής του υδροβιότοπου.

Κάπως έτσι ξοδέψαμε την πρώτη μέρα και με το σούρουπο φτάσαμε στα φημισμένα Λουτρά Πόζαρ και όσοι ήταν πραγματικά αποφασισμένοι έκαναν και το πρώτο τους βραδινό μπάνιο. Στις εννιά πια είχαμε πάει για το δείπνο σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική για τη βραδινή μας διασκέδαση. Το πρόγραμμα ήταν καταπληκτικό και η βραδιά αξέχαστη.

Η Κυριακή ξεκίνησε και πάλι με βουτιές στα ζεστά νερά δίπλα στον καταρράκτη, έως ότου ξεκινήσουμε για την πόλη της Έδεσσας για να ξανακάνουμε την πάντα συγκλονιστική βόλτα μας στους καταρράκτες της, να περπατήσουμε στο Βαρούσι, να φάμε για μεσημέρι στο εστιατόριο δίπλα στον σιδηροδρομικό σταθμό και να αναχωρήσουμε με το αγαπημένο μας τρένο πια για το Αμύνταιο. Ο καιρός είχε καλυτερέψει αρκετά ο ήλιος ξεπρόβαλε και το ταξίδι στις ράγες δίπλα στη λίμνη Βεγορίτιδα μας χάριζε ωραίες εικόνες που δεν σταματούσαμε λεπτό να τις αποθανατίζουμε με τα κινητά και τις φωτογραφικές μηχανές. Μετά από 45 λεπτά ταξίδι στην ιστορική γραμμή “S-M” που συνέδεσε στα τέλη του 19ου αιώνα τη Σαλονίκη με το Μοναστήρι, είχαμε φτάσει στον σταθμό του Αμυνταίου και από εκεί πήγαμε σε γνωστό οινοποιείο της περιοχής για να ξεναγηθούμε στα μυστικά του κρασιού, να δοκιμάσουμε τα φημισμένα κρασιά του και να κάνουμε βέβαια και τις αναγκαίες προμήθειες.

Τελευταία μας στάση η πόλη της Σιάτιστας όπου λίγο έλλειψε να πέσουμε πάνω σε συναυλία με τους “Onirama” που όμως δεν μπορούσαμε να  περιμένουμε αρκετά για να τους  απολαύσουμε. Περιοριστήκαμε λοιπόν σε λίγες βόλτες στην πόλη, ψώνια και μια επίσκεψη, όσοι το πήραμε είδηση ότι ήταν ανοικτή,  στην καταπληκτική εκκλησία της Αγίας Παρασκευής που κτισμένη το 1677 αποτελεί ένα θησαυρό αρχιτεκτονικής, ζωγραφικής και ξυλογλυπτικής.

Κάπου εδώ όμως έφτασε και το τέλος της εκδρομής μας.

Επιβιβαστήκαμε λοιπόν στο πούλμαν και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής κινούμενοι και πάλι αντίθετα με το ατέλειωτο  κομβόι των λεωφορείων που γύριζε από τον Μύλο των Ξωτικών.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου που συμμετείχαν στην εκδρομή μας καθώς και το πρακτορείο “Λίπας” για την άριστη εξυπηρέτηση για άλλη μια φορά.